Dagen

Hallo!!

Idag har jag städat huset :).
Dammade, damsög och gjorde rent badrumet (toaletten, duschen och badkaret).
Känner mig stolt :).
Igår bakade jag en paj som jag skrev men inte bara en paj utan 2.
Min syster heter Johanna Magerta så hon hade namnsdag igår och idag.
Så det blev 2 pajer.
Vi hade gömt pajen i kylen men hon såg det iallafall, så här gick det till.
''mamma vad är det här'' mamma säger: ''inget'' då säger Johanna igen '' jo vad är det'' mamma säger igen: ''inget du behöver bry dig om'', då förståg Johanna tillslut att det var något till henne.

Så här är lite bilder om dagen:

Vet ni vad min syster vill ha??
Jo en näsring, det är ju helt sjukt fult
Se inlägget på hennes blogg (http://vigueur.blogg.se/)

Middagen blev tacos :D

Paj!

Min kaffe med vispad mjölk

Johanna, mamma och jag :)




Ha en fotsatt trevlig kväll alla!!! :)

Kommentarer
Kashaya

Gott med tacos och paj.=)

2009-07-21 22:12:26
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: