Today!

Idag var jag i skolan då :).
Sen skulle Elin varit med Daniela idag men hon var inte vid skåpen så vi letade vi busshållplatsen och vid skåpen igen 2 gånger men hon var inte där, så vi frågade Charlie (en klasskambrat) och då sa han att hon hade gått till bussen, så vi gick ditt igen men hon var inte där, skumt.
Iallafall så gick jag hem till Elin då och vi gjorde muffins som blev jättekonstiga, så vi gjorde en jättegod blåbärspaj.
När jag skulle hem var jag och Elin jätteblåa om tung, tänderna och läpparna :P.

Elin :)

Tobias, Jonas, Daniela och Linnéa.


Våra muffins :P.

Den här var den finaste men äckligaste.


Pajen

Elin


Ska kanske kolla på VM nu.
Ciao :)

Kommentarer
steph

kikar in, allt bra med dig? =)

2009-08-21 15:47:38
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: