KÄND BLOGGERSKA!

Många skriver på sina bloggar att dom vill bli kända, är det därför dom bloggar?
Jag använder bloggen som en dagbok och om det är någon som kollar så är det kul men jag bryr mig inte om man inte har någon besökare eller inte.
Bloggor folk bara för att få pengar?
Jag förstår mig inte på folk om det är däför.
Men alla är olika men det är vad jag tycker det är.
Som sagt tycker jag det är roligt att ha besökare som läser om min vardag :).

För några månader sen så ville jag gärna bli en känd bloggerska men sen efter någon månad så tänkte jag efter, är det däför jag bloggar?, nej absolut inte, det är som sagt för att kunna skriva om sin vardag och lite annat och efter några månader kanske så är det kul och kolla tillbaka om vad man gjorde då :)!
Varför bloggar ni egentligen?

Kommentarer
ida

Tyvärr tror folk att bara för att man börjar blogga så kan man bli som blondinbella. Men det är ju väldigt få som verkligen kan tjäna ordentligt med pengar på sin blogg. Jag bloggar bara för att få skriva av mig, och varje liten besökare jag får är jag överlycklig för! :)

2009-08-16 18:58:10
URL: http://josefsssson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: