Dagen

Idag var det skola igen :).
Jag har nog aldrig varit så trött som jag har varit idag, både jag och Elin var supertrötta.
Efter slöjden gick jag och Elin hem i kvart och vilade lite på soffan. Sedan gick jag och Elin till tyskan,
efter det fick jag ett sms av syrran att hon var hemma.
Sen efter ett tag kom mamma hem och då fikade vi med wienerbröd och det var jättegott :D.
Så det var det jag har gjort idag.

Jonas

Tobas, Jonas och Robin


Mumms

Me!

Det var väldigt svårt att ta foto på den här


Ni kanske tyckte att det var lite många bilder på Jonas och Tobias men det var för att jag skulle ha lite bilder till bloggen och det är dom ända som jag kan ta foto på och dom inte blir arga men Elin är som dom också men ibland kan det bli för mycket också och det tycker jag med.

Ha det bra nu :)!


Kommentarer
Erika den bästa

jag blir inte arg xD

2009-08-28 21:00:43
URL: http://ffruit.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: