Onsdagen den 29 april

Idag var det än rät så bra dag, Vi hade hemkundskap på elevensval och gjorde desserter det var både choklad mousse och youghurt mousse tro jag xD ^^.
Sedan gick Elin hem till mig och vi skulle baka till klassenv  men ni får reda på det imorgon om någon av min klass kanske ser vad jag och Elin har bakat så imorgon lägger jag upp bilder och vad det var :).

Här är lite bilder från skoldagen :D:

Rebecca och Elin


Elin hade ritat på vägen xD


Klassrummet


Jag på SOn


Elin på SOn


Jag och Elin köpte en kaffe på cafét


Och en glass


Elin :)


Jag, mumms :D


Och sedan en till glass :), totalt hade vi ätit 3 glassar idag vi åt en hemma också  =)


Elin provar några stora skor vi tyckte var roliga xD


Rebecca och Marie


Elin på matten


Jonas på matten xD


Erika och Elin påväg till matsalen


Pauline och Daniela som mattanter


Elin och Erika


Elin på hemkundskapen på elevensval


Erika :D


Elin xP


Kolla vad gott det blev <3 =)


// Gabriella

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: