Den 8 oktober

Godmorgon :)!
Vad ska man göra idag då när man är ledig. Jo en grej vet jag att jag ska göra och det är hemkunskapen som jag har till måndag. Då ska man intervjua någon som är gammal (tog min mormor) och laga en gammal rätt som mormor åt när hon var liten och sedan lite annat. Jag har bara intervjuat och lagat mat så jag har en del kvar att göra.
Glömde att berätta att i torsdag så var jag och min klass ute och orientera. Jag och Elin orientera tillsammans men det var tack vare Elin att vi inte kom vilse och hitta alla kontroller. Det var den sista vi inte tog men det var för att vi inte hann.
Nu ska jag gå upp från soffan och göra något annat, hörs!
Elin på bussen påväg ditt
Haha
Vi är sååå coola
Elin när vi kom hem, ni annar inte hur skönt det var när man kom hem efter dagen

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: