Den 31 oktober

Hejsan :)!
Shit vad jag har ont i mina fötter, speciellt mina tår...
Idag åkte jag och Elin in till djurgården. Vi började med att ta djurgårdsfärjan till djurgården (såklart) sedan gick vi från djurgården till Gallerian. Där mötte vi Elins kompisar som sedan vi fika med på Wayne´s. Vi ungefär kvart över fem så åkte vi hem.
Jag laddar in bilder från idag i nästa inlägg men först så ska jag visa er lite bilder från igår när vi såg paranormal activity. Förresten så var den väldigt väldigt läskig, jag trodde jag skulle dö på slutet. Vågade faktikst inte titta då. När Elin kollade bakåt på personerna som satt vid bion efter filmen så såg dom helt chockade ut :P.
Här är lite bilder:
Tobias och Elin
Jag som aldrig kan sitta stil när jag blir fotad.. haha

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: