11-11-11

Jo idag är det väl en speciell dag, det är den 11-11-11. Hörde att det var väldigt populärt att gifta sig idag. Såg någon video där det var flera brudpar på samma plats, alltså tillsammans. Helt sjukt överdrivet enligt mig.
Imorgon så ska jag träffa Elin. Vi kommer ta snygga foton på henne. Hon har faktiskt klippt av sig sitt hår kort och det blev verkligen skit snyggt! Lite avis faktiskt ;).
Jag önskar att jag hade tjockt hår, tjockt och kort. Men eftersom jag har så tunt hår så vill jag ha långt för att det ska se lite mer ut men jag kan verkligen inte få långt, har haft kort hela livet. Så irriterande..
Nu ska jag stänga ner datan och se det sista på idol eftersnack. Hörs!
Den nya snygga västen fick jag av Elin som hon köpte i London.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: