Glee

Jag måste bara få skriva lite om Glee för jag bara älskar den serien. Eftersom vi har tittat den på engelska lektionen så gillar jag bara den mer och mer.

McKinley High är som vilken amerikansk high school som helst. Hejaklacksledarna och fotbollsspelarna är närmast kungligheter och de få tappra själarna i skolans Glee club anses vara nördar - och behandlas därefter. Det vill den optimistiska spanskläraren Will Schuester (Matthew Morrison) ändra på. Trots att de flesta tycker att han är smått galen har han beslutat sig för att ta över som körledare och visa skolan, och världen, de sjungande ungdomarnas stjärnpotential.


Kommentarer
Elin

Uuuuh! Härmande apa ;) Krya på dig :D

Kram!♥

2010-10-26 19:19:26
URL: http://fleuree.blogg.se/
Johanna

Ser ni Glee i skolan? Gud vad lyxigt. Glee är den bästa serien jag har sett. Hur långt har du sett?

2010-10-26 19:30:09
URL: http://johannaerika.blogspot.com/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: