Tisdagen den 30 mars

Godmorgon :D!

Igår sa jag att jag skulle blogga men jag orka inte ^^.
Men nu så, det är bara matten som ska göras.
So-provet som jag tränade till gick inte så bra för jag hade tränat på fel saker -.-.
Kommer nog få omprov.

Idag ska vi göra något lajv sak, vet inte riktigt vad vi ska göra men något med lajv.
Lajv är ett levenade rollspel, supertråkigt.
Vill verkligen inte göra det men man måste..

Nu ska jag gå och göra ordning mig.
Kanske kan ta en dagens outfit bild men om jag gör det så är det en liten chans att den kommer upp nu.
Ha det bra :)!

Kommentarer
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej fina du! och tack igen för att du röstade.. undrar om du orkar rösta på min bikini igen?

Vill så sjukt gärna vinna! Tack på förhand! länken är är under:)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=4fr8NiJt1qTei3cmlyhZmVls#bikiniGallery



Puss / Alexandra

2010-03-30 07:41:12
URL: http://vadfanskajagheta.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: