21/6-10

Hallo hallo :)!
Sitter i soffan och har huvudvärk, tror det är något med vädret att göra (hoppas jag). Idag var jag i nacka och i stan, skulle egentligen inte till stan men ska förklara hur jag kom ditt. Först så skulle min syster köpa lite saker till P&L men hon köpte lite andra snygga saker, sen gick vi Lindex för jag skulle köpa/kolla på en byxdress (den Kenza har) och jag hittade en och det var i 40 och den köpte min syster så vi frågade i kassan om den fanns på lagret men det gjorde den inte så hon ringde till någon i sickla men där fanns den minsta i 40 också så då bestämde jag och min syster att åka till stan men hittar man någon där, nej... Vi gick minst in i 4 lindex butiker men hittade ingen, hur otur får man ha. Hittar inte ens den på internet, sista chansen på lindex i mölnvik som min mamma ska kolla i när dom är påväg hem. Hoppas hoppas att den finns där.
Tog med mig kameran idag men det blev ingen bilder för jag glömde helt bort den men köpte en enkel klänning på Gina tricot och muffinsformar, både i mellan och jättesmå. Det ska bli kul att baka sen.
Ska fortsätta titta på filmen nu, hörs kanske senare!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: