GLÖMDE EN SAK...

...att det är kanelbullens dag idag.
Pappa kom hem efter ha lämnat Johanna vid simning och då frågade jag han om han hade köpt en varsin bulle till oss, då sa han att han hade sätt bullar på munken men det var stängt och på Ica fanns det ingen.
Blev lite besviken men vet inte varför.så jag gick till mitt rum och stängde dörren.
Då började jag tänka om pappa ljög för det brukar han men jag var kvar på rummet och funderade.
Sedan kom pappa in och sa att han hade KÖPT!

Åhh kunde han inte bara sagt det!!!!!
Lilla pappa.


Tro inte att jag ska äta alla xD


Kommentarer
a och c

Skulle vi kunna få ställa lite frågor till dej? Vi har " veckans interjuv " + att då lägger vi betyg på bloggen .. Jag lovar du kmr få mkt beröm <3 tack / agnes !

2009-10-04 20:40:03
URL: http://mileyochhannah.blogg.se/
agnes

vad du heter... Hur ofta skriver du på din blogg? Vad skriver du om?+



Kan ställa dom nu.



Vad heter du?



Hur ofta skriver du på bloggen?



Vad skriver du om?



Gillar du att blogga?



Har du en bloggdesign?



Sen ger vi betyg..



Är det ok med betyg?

2009-10-05 20:14:42
URL: http://hannahmontana.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: