Midsommar 2009

Hallo!

Som ni har sätt på mitt inlägg där under så har jag kommit hem efter en lång och tråkigt helg på landet.
Midsommaren så grät jag nästan hela tiden (ingen aning varför).
Först plockade vi blommor till midsommarstången och sen så lyfte vi upp den, efter ett tag så blev den lite sne :P.
Sen gick vi och åt sillunch med alla andra på vår trädgård.
Efter det så gick vi till midsommarstången och dansade men jag gjorde det för att jag behövde ha på mig min jobbiga korsett, sen var det lekar och efter det så fick några åka på ett flak.

Dagen gick och alla blev trött vid ungefär 23:00 tiden.

Tog lite bilder från dagen men jag blev inte me på så många för att jag tog nästan alla :P.
Bilderna:

Här satt vi och åt

Mamma, Johanna och Lisa

Här satt dom andra och åt.

Gummistövlar, en klänning från indiska och pappas tjocktröja, är inte
det midsommar?

Farfar spelade lite musik för alla.

Här dansar dom.

Vi var vakt med Elona medans Sofie dansade.

Bakade en tårta med farmor.

Jag och Johanna fick en present av farmor :).


Farmor, Jag och Johanna

Mamma, Jag och Johanna

Jag, Pappa och Johanna :P

// Hoppas nästa midsommar får lite finare väder :).

Kommentarer
Johanna

Ilona*

2009-06-21 20:57:49
URL: http://vigueur.blogg.se/
Angelica

Följa varann via bloglovin? :D

2009-06-21 23:13:38
URL: http://aaaangelicas.blogg.se/
Kashaya

Fina bilder.=)

2009-06-22 12:51:07
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: