Måndagen den 22 juni

Hejsan :)!

Igår kväll så spelade jag och Johanna ett spel innan vi skulle sova och sen så blev jag lite trött och sommnade inne hos henne, så hela nattten sov jag där :P

Men Idag har Johanna haft en kompis här och hon heter Sandra :).
Först gick vi ner och åt på munken och sen köpte vi jordgubbar som vi skulle ta med oss ner till bryggan.
På bryggan så solade jag med shorts, tröja och baddräkt :P (vet inte direkt om jag blev så brun ^^)
Sen gick jag hem själv för jag orkade inte vara kvar där nere.
När jag kom hem så satt jag vid datorn och funderade på att byta header men orkade inte just då men ska snart göra det för jag blev inte så nöjd med den jag har nu (det var bara slarv).

Sen kom Johanna och Sandra hem också och då så spelade vi ett spel man skulle svara frågor på.
Sen tog Johanna fram digestivekex och då började jag ta smör på det och kasta på henne och tillslut så kastade hon på mig mitt mellan ögona :P.

Men nu så har mamma och pappa kommit hem och just nu så håller dom på med middagen och idag blir det kycklingsalad.
Tyvärr har jag inte lagt ut min outfit idag för jag har inte hunnit men det blev gröna short och en rosa tröja :).

Här är lite bilder från idag:

Igår kväll

Dagens frukost

Sandra badar bena :P

Jordgubbarna

Mitt kaffe


Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Kommentarer
Sofia Werlin

Låter som en mysig dag idag:D

2009-06-22 20:04:08
URL: http://sofija.blogg.se/
Cecilia

Heter det inte ha en fortsatt trevlig kväll ? ^^,

2009-06-22 20:11:06
URL: http://ceciliaisahappygirl.blogg.se/
Kashaya

Härlig frukost.=) Ser ut som du hade en mysig gårdag.

2009-06-23 16:34:09
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: