Lördagen den 25 juli

Hejsan hoppsan :)!

Jag kommer tyvärr inte blogga så mycket just nu tills min dator funkar igen.
För några veckor sen eller nån månad sen så sa jag till er att min dator inte funkar och kommer inte kunna blogga så mycket men nu fick jag låna pappas dator och kan blogga men just nu går det inte så riktigt bra utan ibland säger pappa nej till att sista vid hans dator så det kommer inte bli så mycket blogga som jag sa :(.

Men men jag kommer blogga någon gång kanske under nån dag för att säga att jag lever så.
Iallafall, om en 30 minuter så kommer jag och hela familjen sitta vid TV och kolla på hästarna (ibland kan det faktiskt vara roligt om man är med och spelar) så det ska nog bli kul :).
Alla har fått valt några hästar och sedan har vi tagit de vi ville ha tillsammans så alla fick vara med.

Hoppas ni har det bra hemma hos er och har en trevlig lördag vid TV :).
// Gabriella

''Föresten så kanske ni har märkt att det inte blev någon bild alls det är därför för att jag inte hinner så det blir någon annan gång :).''

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: