Torsdagen den 24 december

God jul på er alla!

Som sagt är det jul idag och varje år får vi en strump med paket och så tar vi ett varsit paket från granen, hela familjen då.
Öppnade också ett paket från Elin och av henne fick jag 2 fina värmeljusstakar, hade 2 såna redan men det blir snyggare med 2 till :), om du ser detta Elin vill jag tacka dig med massor av kramar :D!
Paket jag tog från granen var från min syster och då fick jag ett systerarmband, så nu har vi båda på dom.
Jättefina.

Tänkte visa paket någon dag men jag tror inte idag eftersom vi har mycket att göra för kl halv 1 så kommer mormor och morfar.
Ha det bra :D!

Kommentarer
Elin

Heej! Ringer dig imorron (måndag). Kramkram :)

2009-12-28 00:14:31
URL: http://fleuree.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: