Söndagen den 13 december

Godmorgon :)!

I fredags så hade jag lite ont i halsen slutet av skoldagen.
Åkte till slussen för att möta mamma och sedan åka hit till Älvsnäs.
Sedan när vi var här i en timme så mådde jag illa.
Sen kom snorret och då märkte jag att nu är jag sjuk.
Mådde jättedåligt igår men tvingades gå ut i alla fall, efter det grillade vi korv nere vid vattnet (sjötomt).
Nu idag ska vi åka hem efter frukosten, skönt.
Kommer nog gå hem och lägga mig på soffan och slappa vid tv efter den jobbiga resan vi kommer ha, 2 ½ timme.

Hoppas ni slipper vara sjuka.
Ha det bra :)!

(bilder från helgen):

Här sov jag och Johanna

Johanna

Me and Johanna


Dad :)

Annelie

Danne

Johanna

Pappa :D

Helena och Magnus

Vi hade julmustprovning

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: