Fredagen den 18 december

Hello :)!

Nu är det äntligen looov!
Så härligt.
Dagen eller ja timmarna i skolan gick snabbt.
Jag började med att gå ner till skolan för att möta Elin. Sedan gick vi til gympasalen och lyssna på massor av person som sjöng och rektorn då..
Sen gick vi till klassrummer och åt lite fika och sen krossade vi vårt pepparkakshus som vi gjorde.
Efter det kollade vi på lite bilder och sen skulle vi få lite paket.
Det gick till att man skulle lägga ett paket under vår grann, sedan när någon ropa upp ens namn så fick man ta ett paket som någon annan hade slagit in.
Själv fick jag en godispåse med Bilar men har ingen aning vem jag fick den ifrån.

Tog med mig kameran så bilderna kommer strax.
Juste ska lägga in bilder från helgen men jag tänkte lägga in dom på ett annat inlägg som ligger längre bak. Länkar den sen.

Ha det bra :)!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: