Tisdagen den 28 april

Hej :)
Idag var jag i skolan igen då och idag hade vi först bild sedan klassråd sen svenska, lunch, svenska igen, och sedan matematik.
Det är en rätt så bra dag men det finns bättre som t.ex måndagen.

Här är lite bilder från skolans dag :) :

Den där lilla figuren där har jag gjort :D, snygg eller hur?? :D


Titta :D


Snygg färg det blev :)


Jag undrade varför Daniela tog min telefon :P.
Det förklarar saken varför jag kollar så xD


Daniela visar upp vad hon ska måla, tror jag xD


Kolla :D


På bilden


Daniela och Pauline


Daniela rockar los :p


Johanna


Utanför vårt klassrum // Halen


Johanna och Lovisa


Påväg till matsalen


Elin och Rebecca är mattanterr xD


Dom verkar ha kul iallafall xd


Lovisa tar grönsaker ut från matsalen


Ett brev från köket :P


Johanna och Lovisa


Tobias och Lovisa xP


Jag :D


Ha en riktigt bra dag :)


Kommentarer
Daniiii

Hahahha snygga bilder:P :P :P

2009-04-28 19:40:09
Charlie

kul då lovisa tar grönsaker, väldigttt viktig information :P

2009-04-28 20:54:20
bella

fin blogg! ställ gärna en fråga till frågestunden på min blogg :)

2009-04-29 15:26:12
URL: http://isabellamansson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: