Kläder!

Just nu är jag inne på bubbelroom och kollar på lite kläder.
Hittar massor av fina kläder.

Denna klänning passar perfect till korsetten.
Enkel och den verkar skön.

Bubbleroom / H Topp
Jag bara älskar denna klänning.
Den ser så skön ut och den är jättesöt :D.

Andersen & Lauth Belina

Kanske ingen klänning man använder
nu till hösten men en fin sommar-
klänning.
Bubbleroom / H Klänning
Gillar denna klänning ocså :).
Bubbleroom / H Klänning

Det finns så många fina klänning/ tunikor som jag vill ha :).
Tog inte med alla för då skulle det bli för mycket.
Det finns en till sida för kläder som jag gillar och jag tror flera gör
det också och det är Nelly.

Ha nu en fortsatt trevlig dag :).


Kommentarer
Kashaya

Fina klänningar.=) Älskar verkligen klänningar.

2009-09-09 16:24:10
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: