Äntligen fredag :D

Yees, nu är det fredag och jag kan sova ut!
Jag hoppas att fredags kvällen blir mysig med ostbågar och bara mamma och pappa, min syster är borta och ska kolla på premiären av Flicka som lekte med elden.
Om jag ska vara ärlig om filmen Män som hatar kvinnor så tyckte jag den var läskig, den var obehaglig när det blev lite snusikga saker.

Idag så skulle jag köpa ett kinderägg åt Jonas för vi skojade förut om ägget så det blev så att han fick saken och jag fick chokladen för han får inte äta godis.

Nu ska jag ringa mamma och säga att jag är hemma och vi brukar prata lite om dagen också så vi hörs kanske senare ikväll!

Kommentarer
HelloNicki

Hej, allt bra? Trevlig helg!



Kram!

2009-09-18 16:25:51
URL: http://hellonicki.blogg.se/
jonas

kinderägg vhuuuuu

2009-09-18 22:18:14
Anonym

najs najs majs xD ;P

2009-09-19 11:32:06
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: