8 år sen World trade center attackerades

Idag är det den 11 september och för 8 år sen så attackerades World trade center.
Det var en hemskt dag och många av människorna i världen aldrig kommer att glömma.
Jag var bara något år när det hände men jag har kollat på youtube och tv4 fakta med mer och sätt vad som hände och hur det gick till.
Jag hoppades nu att det fanns kvar för det skulle vara häftigt att vara där uppe.
Men vi får inte heller glömma bort flight 93 och Pentagon, det var något som hände den 11 september också.
Jag tycker verkligen synd om dom som fick lida och dom som hoppa och dog men jag tycker synd om deras vänner och familj också.
Jag tycker inte att något sånt här ska hända.
Men sånt måste man gå vidare med i alla fall man inte vill.

World trade center


Pentagon


Flight 93



Ussh vad hemskt det ser ut när man tittar på bilderna, jag bara ryser.

Kommentarer
Linda- ett skratt förlänger livet!

Usch, vilka hemska bilder :O

Allt bra?

2009-09-13 11:56:43
URL: http://liindhas.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: