16 mars

Hejsan :)!
Sorry för dåligt bloggat, jag har inte orkat eller hunnit. Jag hoppas jag kan få tillbaka min blogglust snart, kanske kan få det genom att blogga iallafall jag kanske inte har lust, haha xD.
Idag var det skola som vanligt. Efter skolan kom Elin hem till mig och då tittade vi på brothers, uush vad jag tycker den är deprimerande men jag ville visa Elin den och jag tror hon tyckte den var bra.
Tänker visa er lite bilder från konfirmationen som jag ej har laddat in, vi var där i söndags, sedan ska jag äta, hörs!
Elin i kyrkan
Vi lekte en lek fast jag var inte med
Jag
Jag i kyrkan

Kommentarer
Elin

Den var suuuuuper bra! :D Kollade klart hemma ;)

Kram!♥

2011-03-16 18:50:18
URL: http://fleuree.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: