Den 8 juni

Idag var det OS i skolan. Jag kan inte påstå att det var roligt men det var ändå inte jättetråkigt. Faast jag längtar till att det är slut, 2 dagar kvar. Dom kommer säkert ta evigheter.
¨
Imorgon har vi självklart OS igen och då ska vi paddla, hm. Kommer faktiskt inte på något mer, något mer var det eller ja flera grejer till. Men idag när vi gjorde vara laget så ramla jag såklart. Det regnade och vi var ute på gräset så det var inte så svår gissat. Sen fick jag också en gräsfläck av det...
Nej nu ska jag gå sova, mamma kommer strax bli arg hehe. God natt!
Vill gärna ha med bilder i mina inlägg, tycker inlägget ser så tråkigt ut utan bilder hehe.
Detta får duga haha, den togs i helgen när jag var iväg

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: