24 januari

Hejsan :)!
Idag var det en vanlig dag. Den gick snabbt och det var skönt för när jag kom hem tog jag med mig Elin hem (haha, det lät som att jag drog henne till mig). Vi spelade just dance 2 igen, haha. Det ger ju bra träning och är väldigt kul, snart kommer vi kunna alla danser :P.
Imorgon ska jag rönkas. Eftersom jag har skolios och använder korsett så ja, jag hoppas det säger varför. Det är lite pirrigt att göra det imorgon för detta kan säga mycket om min framtid.
Tänker visa er lite bilder från idag, bilderna är inte så superbra för jag har bytt tillbaks till min gamla mobil för jag har saknat den väldigt mycket men snart byter jag tillbaka den andra. Hörs!
Påväg till bilden
Jonas och Elin
Elins teckning på bilden
Bildlektionen
Elin och Erika
Jag och Elin :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: