Dag 2

Först så vaknade jag såklart, sen så åkte jag och 3 andra ut med båten och fiska men jag fastande i växter eller så försvann masken.. Sen så gick jag, pappa, Emma och Annelie ut och plockade svamp och vi hittade rätt så mycket och sen så åkte vi till ett ställe där vi skulle äta lunch, när vi kom ditt så såg vi att vi glömde tändstickorna då fick Magnus åka tillbaka och när han kom tillbaka så fick vi säga att vi glömde korven så han fick åka tillbaka igen. Vi började äta runt halv 5 tiden.
Middagen blev kräftor med kantarellpaj och västerbottenpaj och lite bröd och grönsaker. Och efter det så gick man och la sig för klockan var runt halv 12 och vi hade varit ute hela dagen.
Frukosten
Kräftor
Johanna och hennes nya pojkvän
Dags att fiska ;)
Plockar svamp
Påväg till lunchstället
Ramla :P
Jag och Johanna
Jag, Emma och Johanna

Kommentarer
Carro

Ser ut som en kul och mysig dag. :)

2010-09-19 18:29:28
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: