3/9-10

Hallå :)!
Idag så var jag hemma från skolan för min förkylning men nu mår jag inte illa som jag gjorde senare idag så imorgon ska jag och Elin åka till stan ;).
Som sagt så har det inte hänt mycket idag så ja, vi hörs imorgon eller senare idag.
Juste måste visa er en text som Elin hittade igår om världens undergång, om detta skulle hända så tror jag att jag kommer skratta, iallafall i början ^^.
Att om vi inte skärper till oss kommer Astro-lemurer (rymdvarelser i form av lemurer med regnbågsfärgade kroppar) att attackera människosläktet och klubba oss alla till döds med gigantiska burritos...

Enligt The church of !BLAIR!
Haha, tror det var 2046 om det skulle hända :P.

Kommentarer
Elin

Sv: Haha nepp, du hade med dig den och då tittade vi på den ;) Juste! Lånar din färgade lemur ;)

Kram!

2010-09-03 21:04:19
URL: http://fleuree.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: