Måndagen den 15 mars

Godmorgon!
Under natten så drömde jag en jättekonstig dröm om mig, Charlie, Elin och hennes mamma och farmor, har aldrig träffat hennes farmor så det var lite konstigt.
Det handlade om något äcklig spökhus som fanns spöken i, vi gick in ditt fast man kunde fasta där inne och aldrig komma ut.
Vi gick in och jag bara blunda så Elin ledde mig fram till ett rum som hon gilla, där så hade hon en spindel som var i en burk (spinden ville vara i burken) och sen tog Elin upp spindel och gosa.
Sen när hon var klar med det gick vi ut och då satt vi oss på en soffa och hon kände hur spöken rörde på henne men jag gjorde inte det, jag bara blunda.
Sen gick vi ner en trappa och då var det fest, dom var fulla, drogade och helt äcklig så jag ville ut så fort jag kunde, sen kom vi ut.
Sen kom Charlie med i bilden (klasskompis) och han gick hem, det var så att vi var långt hemifrån också men han gick hem.
Elin sa då till mig att vi skulle till hennes mamma där hennes farmor också var.
Vi gick ditt och där bjöd farmorn på en förrätt.
Sen så har jag för mig att vi gick tillbaka till huset och sen vakna jag.
Helt konstig dröm.

Kommentarer
Elin

Hahaha xD Usch spindlar...

Kram!

2010-03-15 07:51:28
URL: http://fleuree.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: