Tivoli

Tänkte visa er snabbt bilderna från när vi var på Köpenhamn.
Johanna
Jag och alla andra ;)
Mamma, jag, pappa och Johanna
Körv
Här satt vi och åt
Min mat
Nu har jag åkt fritt fall men jag blunda, fy fan vad jag skrek och jag lyftes upp från
stolen :o.
Jag, Johanna och Sofia
Loppen, jätterolig bergodalbana.
Det var svårt att fota attraktionen men man snurrar runt och där man sitter snurrar
också runt.
Syssling och Sofia
Ångrar lite att jag inte åkte denna men den var tydligen jätteläskig, 3 av dom vi var
med åkte denna och den ena svimmade nästan. När den gick som snabbast så gick den
på 100 km/h. Kommer en film på den senare.
Flygande mattan, där åkte jag fram och tillbaka på min "stol".
Den här var läskig, den var högre än fritt fall på gröna lund. Man kan säga att den var
en slänggunga fast den åkte upp och ner.
Mats och jag satt på stol nummer 2.
Nu ska jag sova. Hörs :).

Kommentarer
Elin

Fyyyy vad roligt! Nu blev jag avundsjuk! :P

Kram!

2010-08-02 17:44:21
URL: http://fleuree.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: