Tisdagen den 12 januari

Gokväll :)!

Det var väldigt länge sen jag blogga (tycker jag).
Skulle gärna vilja blogga några inlägg per dag men ibland vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om, det går väl inte ut på att bara skriva när man inte vet vad man ska skriva om och bara för att läsaren vill se (dom få jag har), tycker man ska göra det för att det är kul och har lust att skriva.
Vet ej varför jag tog upp detta, haha xD.

Idag fick vi se våran nya tyskalärare, tycker han verkar lite konstig men man måste ge en chans, detta är vår femte lärare sen 5:an. Man känner inte sig direkt bekväm med läraren eftersom dom slutar hela tiden och vi får börja om hela tiden..

Tänkte göra om min design igen för jag känner inte bekväm med den nya desigen, gillar temat fashion :).
Tänker nog börja med det nu så vi hörs senare idag eller så blir det helt enkelt inte något mer inlägg idag.
Ha det så bra!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: