Fredagen den 26 februari

Äntligen är det helg!
Har längtar massor
Idag gjorde vi inte så mycket på lektionerna men det var skönt med helg i alla fall.
På engelskan så fikade vi för att en av våra lärare ska pensionera sig så det var därför vi fikade.
Det var jag, Johanna, Lovisa, Daniela och Linnéa som bakade så vi gjorde det istället för att ha sovmorgon.
Sen efter lunchen gick jag, Johanna och Lovisa och köpte en blomma åt honom också :).

För 1 timme sen såg vi klart på Sommaren med göran.
Min mamma hade köpt hem den men jag hade redan sätt den på bio, vi satt längst fram då -.- :P.
Men imorgon ska jag och Elin följa med Rebecca när hon ska pierca sin navel, kommer inte våga gå in för jag har svårt med nålar ^^.

Tänkte skriva ett litet inlägg om filmen och lite bilder från idag :), ha det bra!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: