Bio med vänner

Idag så var jag och såg Inception med Elin, Daniela, Jonas och Tobias. Filmen var jättebra, tror den var jättebra för jag hade inga förväntningar. På resan hem så råkade Tobias trycka försent på stop knappen så vi åkte vidare till nästa station så jag och Elin hoppade av för att gå med honom tillbaka men då tänkte vi inte på hur vi skulle komma hem så min pappa kom och hämta oss.

Elin och Daniela




Min och Elins mat


Tobias


En läskig sak


Precis efter filmen


Vet inte riktigt vad dom gör




Bilder från hemresan:






Här ska det kollas bussar


Nu ska jag och Elin hitta på något, hörs imorgon :)!

Kommentarer
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hejsan :) skulle du kunan vara jättesnäll

och slänga in en liten röst på mig här igen? (A) skulle uppskatta det otroligt mkt <3



http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=trkap20100804125451cv

2010-08-10 08:34:28
URL: http://vadfanskajagheta.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: