Lördagen den 10 april

Godmorgon :)!
Idag ska vi ha gäster för vi firar min mamma som fyllde i tisdags så jag kommer hjälpa mamma mycket idag så om jag bloggar igen blir det senare :).
Har just ätit lite frukost.
Nu kommer jag berätta något konstigt och låter overkligt men igår kväll gick jag ut till vårt uterum och började se i syne ett plan som krascha, då fick jag en tanke att det har hänt och just nu tittar jag på nyheterna och där står det att ett plan har kraschat..
Lite läskigt och det låter så overkligt och ingen kommer tro mig.
Helt sjukt och läskigt att jag just tänkte på det och såg det i syne.
Frukosten.

Kommentarer
Elin

Gud vad läskigt :O Usch nu ryser jag :S

2010-04-10 12:58:06
URL: http://fleuree.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: