Torsdagen den 3 september

Idag gick jag till skolan, det var faktiskt skönt att komma ditt för då får jag träffa min vänner :).
Idag var det matte i början av dagen och jag tycker det är dåligt att man sätter på morgonen men det är alltid någon klass som måste ta skit lektioner på morgonen.

Efter skolan gick jag hem till Elin och vi var ute och byggde en koja, haha ni tänker nog nu vilka små ungar vi är men det var kul och vi är inte 16 utan 13, det är inte så stort som alla tror som är i din åldern ungefär.
Sedan kom pappa och när jag kom hem så åt vi middag (det var skönt att komma inomhus för det var väldigt kallt senare på kvällen när man är ute så).

Jag kanske lägger in bilder snart men så länge hoppas jag att ni har det bra :)!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: