Lördagen den 19 september

Hejsan hoppsan :)!

Idag har jag tyvärr inte hunnit blogga innan nu för jag har både varit borta idag och när vi kom hem var det sol och efter det satt jag vid tv och kollade på en film.

Nu tänkte jag berätta lite om dagen men bilderna kommer på ett annat inlägg för att det blir lite enklare och då får ni se detta inlägget och veta vad jag gör nu och har gjort idag :).
Imorse vaknade jag och trodde att mamma och pappa var vaken och jag trodde att dom åt frukost så kan gick upp för att äta med dom men när jag gick upp så var dom och sov så då tänkte jag sova om men då var jag ju pigg så jag tog mobilen och spela lite med den.
Sen så sa mamma och pappa att vi skulle iväg och jag hade satt på mig mjukis kläder så jag hade inte lust att åka iväg men mamma och pappa tvingade mig men när jag väll kom iväg så blev det lite kul :).
Sen handlade vi åt lunch ute i det fina vädret och sedan åkte vi hem och fikade lite.
Sen gick jag och kollade på film och efter det så åt vi och nu är jag här.

Nu måste jag ladda in bilder och sedan mysa med familjen :).
Ha det bra och ni får se inlägget om några minuter.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: