Vem är egentligen blondinbella?

Bloggade förut via mobilen att internet inte funkade och det gjorde den inte efter jag startade om datorn heller så då ringde jag min underbara far och han undra hur jag kan lyckas med att inte internet inte funkade :P så jag hade råkat nuda något som stängde ner hela internet xD, lite typiskt mig faktiskt för den senaste tiden börjar jag undra vem som är blondinbella egentligen.

Allt jag gör går jag på och allt jag gör blir fel och då undrar jag hur discot kommer bli imorgon, kommer jag skämma ut mig helt och hållet eller?
Är nu lite nervös för jag vill ju inte skämma ut mig för hela klassen och alla som kommer för jag kommer ju vara vid garderoben när alla kommer in.
Kanske jag snubblar medans jag hänger upp kläderna eller hänger fel eller inte hittar dens persons kläder när den ska hem!!!!!
Uuush, men jag lovar er att jag ska ta foton när det inte är så mycket folk vid mig (som jag sitter vid garderoben) , om jag hinner då men det tror jag :).

Ciao ciao!


En riktig fjortis :P


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: