Onsdagen den 7 oktober

Hejsan :)!

Idag var det skola igen.
Först planerade vi vårt disco som vi ska ha nästa vecka och sen skulle vi orientera men det gick inte så bra för mig och Elin.
Först hittade vi 5 kontroller och sen skulle vi hitta kontroll 15 och 16 så då skulle jag visa vägen dit för Elin.
Men mitt i allt ihop säger jag till Elin att vi ska gå en liten bit över ett långt gräs men så var det inte det, det var ett FÄLT, vi gick över hela fältet och ramlade några gånger och så hittade vi ett hus och vi bara sprang mot det och brevid huset var det en väg, ni kan inte förstå hur lyckliga vi blev.
Det var verkligen ÄNTLIGEN, så vi gick till skolan igen för vi orkade inte mer efter ha gått över ett långt gräs länge.
Sen blev det lunch och sen skulle vi planera discot igen.

Nu vet jag inte vad jag ska göra.
Ciao :)!

PS det kommer bilder på detta inlägget snart men tänkte vara snäll och publicera det så ni kunde få läsa i alla fall.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: