Nacka bilder!

Nu kommer det lite bilder från när jag och Elin var vid Nacka:

Elin skulle prova 2 fula klänningar, en valde jag och ena valde hon.
Den blev fin på henne!

Och denna trodde vi båda var ful men sen när Elin satt på sig den så
var den jättefin.

Dena tröja köpte Elin med sig hem.

Haha, när vi var inne på H&M så skulle vi skoja lite och snurra runt
och då snurrade Elin in i väggen :P.

Min goda lunch:



Sedan skulle Elin hitta på skor men hitta inga (tror jag i alla fall).

En jättefin klänning från MQ.

Tänkte köpa denna men orkade inte :P.

Fikat, lite för mycket och det märktes när jag var klar för då var
nästan hela choklade kvar och halva kakan.


Hemåt:


Snart ska jag visa er vad jag köpte idag :)!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: