Tisdagen den 24 november

Om exakt en vecka är det julafton. Alltså allt går så himmla snabbt.
På söndag tänder man också första adventsljuset..

Ni kanske har märkt att jag inte har bloggat så mycket nu förtiden men det är så att jag har haft ett jobbigt so prov att träna till och idag hade vi det.
På provet skulle man ha med sig en fukslapp (vet ej varför) som man kunde skriva ut hemma eller i skolan.
Jag och Lovisa skulle skriva ut den i skolan så vi gick upp till lärarnas kontor och då var en lärare där (en gammal lärare).
Han sa nej att vi inte fick men för vår so lärare och no lärare fick vi skriva ut men till slut fick vi och när vi gick till datasalen så gick det ej för Lovisa att skriva ut så då tänkte jag skriva ut men just då säger han att vi skulle sluta och hotar att ringa våra föräldrar "helt sjukt.
Vi gick tillbaka till klassrummet och säger till no lärare (so läraren var borta) att vi inte kan göra provet för vi inte har någon fusklapp.
Vi förklara allt och då säger hon att vi ska hitta en annan lärare som heter Jennifer.
Vi hittar ej henne så då går vi tillbaka och säger då till den lärare som sa nej till oss förut och då frågar vi igen
men då går han till Nina (no läraren) och skäller ut henne utan någon anledning så vi fick ej göra provet så nu måste jag plugga igen så jag blir ännu bättre säger mamma.
Ush, kan inte detta ta slut snart.
Tänk om vi inte får skriva ut nästa gång heller :o.

Nu ska jag gå och lägga mig och om jag hinner imorgon kan jag visa mina nya linnen jag fick av mamma idag :)!
Ha det bra :)!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: