Söndagen den 8 november

Idag är det farsdag och jag och Johanna var ner och köpte en bukett med fina blommor och en god låda med choklad (fin choklad då).

Igår hade vi gäster och det var min morbror med familj.
Kanske märktes.
Tog tyvärr inga foton och vet ej varför jag inte gjorde det för det är alltid kul med lite inlägg med bilder och just nu är jag väldigt slarvig med det och förut hade jag bilder i varje inlägg jag gjorde (nästan).

Imorgon är det skola igen och måste bara säga att vad helgen gick fort, igen...
Och just nu håller jag på med min svenska läxa som inte går så bra med.
Tog en artikel om en storm som heter Ida som är påväg mot Mexiko, läskigt :o!
Ja nu måste jag då fortsätta med den, Ciao :)!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: