Söndagen den 1 november

Nu blev det en ny månad igen.
Var det inte en vecka jag senast jag sa det?
Gud vad tiden går snabbt.

Igår hade vi gäster och det var därför jag inte hade lust att blogga för när jag har roliga gäster tycker jag det är kul att umgås med dom :).
Kl 11 gick vi ut med deras hund Alfons en liten runda + Larry (vår grannhund). Först skällde Larry som vanligt men efter 1 halv timme så blev dom vänner och lekte med varandra, det var superkul att se dom så glada och ha så roligt med varandra.
Sedan när vi kom hem åt vi lunch och myste men efter det så åkte dom hem och nu sitter pappa spikad vid tv och kollar på allsvenskan och hejar på AIK men just nu ledar Göteborg med 1-0.

Tänkte visa er bilderna från igår och från farfars födelsedag snart.
Ha det bra så länge :)!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: