Onsdagen den 11 november!

Hejsan alla!

Just nu sitter jag med en vark kofta och fryser massor.
Har just tittat på one tree hill och tagit en kopp kaffe, som jag gör varje dag.
Första säsongerna av one tree hill till säsong 4 är jättebra men vid säsong 5 så vände allt och one tree hill blev sämre och sämre.
Gillade verkligen serien och till och med köpte jag den så nu har jag alla till säsong 5 för dom andra kan man inte köpa ännu.
Såklart kommer jag fortsätta köpa dom för det är kul att samla.
Tråkigt att Lucas och Peyton sluta vid säsong 7 för dom var ju huvudroller men det hade inte spelat någon roll vilken av huvudrollerna hade slutat för det var dom som gjorde serien bra.

Haha nu kom det en konstig låt på radion, skum xD.
Hahhahahaha :D!
Kan verkligen inte låta bli att flina om denna låt, HAHHAA :D :D!!!
Hihi!

Ja nu måste jag sluta hålla på sådär.
Ha det bra så länge :)!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: