Korsetten!

Jag har berätta för lite om min skolis som jag lider av.
Just nu är jag väldigt slarvig med korsetten just nu och det är inte bra alls.
Mamma försöker få i mitt huvud att man kan operas och få väldigt ont i ryggen men något i min hjärna verkar inte fungera..
Igår hade jag på mig den i skolan men idag hade jag tyvärr inte det.
Skället varför jag inte har på mig den är för att jag tycker den syns, ful och kan inte röra mig som en normal person utan korsett.
Längtar verkligen tills jag får ta av mig den.

Förut när man skulle ha av den i ett dygn så var natten värst.
Hade verkligen svårt att sova och det var verkligen jättejobbigt.

Just nu ska jag bestäma mig att jag ska ha på mig korsetten så länge jag kan och ska absolut ha den i skolan.
Vill verkligen inte operas.

Nej nu måste jag sova.
Ciaoo :)!

Kommentarer
nadja

sv: shuululu :)

2009-11-10 22:12:08
URL: http://nadjaaaz.blogg.se/
Elin

Tycker väldigt synd om dig! Stackare :(



Massor av kramar Elin♥

2009-11-11 16:46:02
URL: http://fleuree.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: