Dagens nyheter (DN)

Hejsan hoppsan :)!

Idag i skolan var det som vanligt till vi skulle äta.
Då var det eko pannkakor och det var därför DN var där och skulle intervjua barn och sånt.
Mitt i allt ihop så skulle jag hämta pannkakor och då frågade dom mig om de fick fota mig men medans dom frågade la jag upp mina pannkakor så dom fick fråga någon annan istället :(.
Sen efter alla hade gått från matsalen var vi och pratade med han som fotograferade om lite om hans yrke och varför dom var där och foto och det var för att vi hade så mycket eko mat.
Medans vi prata vill Johanna låna min mobil och då fotograferade hon oss medans vi prata (haha) så ni kan nog få se dom då:




Smygfota lite :o


På NO:n så hade vi så tråkigt så jag börja foto Elin och Jonas när dom gjorde konstiga saker :P:



Haha xD!

Ha det såbra nu :)!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: