Torsdagen den 7 maj

Hej allihopa :)!

Jag missade i tisdag att lägga in ett inlägg för dagen och bilder som jag lovade några kompisar för att de ville vara med på bloggen :).
Så jag lägger in lite bilder från den dagen :).
Det var den 5 maj, glömde det :P.

Lovisa och Döden :P (Döden är Jonas :P)


Lovisa blir dödad av döden xD // På skoj :P


Elin tar bild på mig :P


Daniela, Elin, Lovisa kollar på någon bild Elin har tagit


Jonas och Elin, Det var inte mening att det skulle bli så här :p


Lovisa och Daniela och Jonas. Jonas hoppade när Daniela skulle hoppa
så dom krokade :P.



Lovisa, Daniela, Jonas. The family


Elin och Jag hoppade lite studsmatta. :)


Jag, Har ingen aning vad jag gör :P


De prydliga damerna :P


Elins familjs katt :)


Jag tog lite foton på Elin (Elin är modellen då :D)


Fotograf: Jag
Modell: Elin




Nu har jag visat lite bilder från Tisdagen :P.
Idag har jag inte tagit alls många bilder för att min kamera gick sönder :<.
Jag råka tappa den :<, det var någon som stöte till mig men inte med meningen.
Det är inte så mycket att göra åt jag får väl önska mig en ny kamera till födelsedag, det är ju den 8 Juli inte så långt kvar.
Men idag på Idrotten hade vi brännboll med några hinder iväg vi skulle hoppa och gå under, jätte jobbigt men lite kul :D, fast jag stog bara kvar vid en kon hela tiden, jag är så feg :P.
Sen hade vi No prov, det gick inte alls bra hade inte tränat så mycket, jätte dåligt av mig men på Engelskan hade vi glosor, det kändes som att det gick bra och tyskan också :D.
Sen efter tyskan gick jag hem som det var den sista lektionen. Hemma hade Min syster Johanna bakat en paj (matpaj), den var jätte god fast jag fick inte ta en så stor bit som Johanna sparat den till lunch till Lördag :).
Sen var det middag, vi åt paj med falukorv, jätte gott också :D.
Sen så har jag inte gjort mer men kl 20:00 ska jag nog se på stockholm arlanda eller vad det hette.

Här är lite bilder från skoldagen, dom som jag har hunnit tagit :) :

Daniela, vet inte vad hon gör men tog bara ett foto :P.


Lovisa och Martina efter Idrotten


Pauline och i bakrunden tror jag att det är Lovisa, Elin, Martina :)


Ha en bra fortsättning av Torsdagen :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: