Torsdagen den 28 maj

Hej!

Idag var det en liten konstig dag.
Kl halv 8 skulle jag och mamma och pappa åka och få en ny korsett för den hade växt ut på mig på längden.
Sen efter åkte jag bussen från slussen till skolan själv :P.
Sen kom jag till skolan, när jag kom in i klassrummet började min fröken Nina skäll på mig att jag skulle till min plats (hade då precis kommit in).
Sen på en halvtimmes rasten så var jag ett tag helt själv, jätte tråkigt.
Sen var det engelska, då jobbade jag med Erika.
Efter det var det lunch och efter lunchen hände något som jag nog inte ska berätta här på bloggen som det är lite privat kanske :).
För den det handlade om kanske kollar på bloggen och jag hade tänkt att vi kanske skulle reda ut det och blir iallfall vänner igen.

Sen efter den händelsen så var jag lite ledsen så jag fick gå hem och då var syrran hemma, det kändes nästan som att jag gick hem till bråket.
Men vi redde ut det.
Sen så har jag hållit på med bloggen idag igen.

Lite bilder från idag:

Mamma, när vi väntade


Pappa


Tog lite kaffe


Gjorde något konstigt, vet inte vad.


Pauline var så nöjd med hennes ben. Hon frågade mig om jag trodde
att dom var rakade men det var dom inte.


Martina på halvtimmesrasten


Svägnde förbi cafét och idag var det Daniela och Elin som var där.


Erika på engelskalektion


Jonas.


Erika och Angela längst där bak.



Ha en fin fin Torsdagskväll

Follow Controella

Kommentarer
Alexandra

tack för gissningen;) vad gullig du är:) nu finns svaret i senaste inlägget:D

fin blogg föresten:)

Om du vill kan vi lägga till varandra på bloglovin?:D





2009-05-28 23:09:29
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

Ha en bra Fredag sötnos :)

2009-05-29 13:07:49
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: