Fredagen den 21 maj

Hej igen :)!

Idag hade vi då gäster.
Vi hade det jätte trevligt.
Dom hade med sin hund Tuffa tror att hon stavas så, iallfall så gick vi ut med henne och vår grannes hund Larry som ni kanske vet vem det är som jag har lagt upp lite bilder på honom när jag och min syster går ut med honom :).
Sen när vi kom hem så var det fika och då fick vi glass och kaffe, riktigt gott :D.

Lite bilder :) :

Lunchen


Sandras mamma och Johanna


Pappa, mamma och sandras papppa och halva mamma :D.


Tuffa


Tuffa :D.


Larry och Larrys matte :).


Johanna


Sandra och Tuffa längst fram och Larry och Johanna.


Sandra och Johanna


Pappisen


Mamma


Alla :P.


Johanna och Sandra gör en blogg åt Sandra- http://sanderic.blogg.se/
den kanske inte är klar nu men iallfall :D.


Jag :).


// Ha en bra torsdag :).

Follow Controella

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: