Söndagen den 24 maj

Hej!

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett litet tag men nu är jag här igen :).
Igår så fyllde min morbror Christer 46 år och medans så fyrade vi mamma också.
Vi åt något jätte gott kött och pasta typ :P, sen till efterrätt hade jag bakat en kladdkaka som inte blev så kladdig men ena blev jätta torr (tyckte jag) och den andra mindre torr men men, man gör sitt bästa.
Sen efter alla hade gått så började mamma och Annika dansa lite :P, det var lite roligt , jag tror att dom hade druckit lite mycket vin kanske, men dom festar ju :P, jag menar inte att dom var fulla men bara lite glada :P.
Sen när vi skulle gå och lägga oss så fick jag sova i sängen för att min korsett är det lite jobbigt att sova på luftmadrassen, men min syster Johanna ville inte sova på luftmadrassen så hon tog allt och la sig och sov på golvet utan något bara då underlakan och täcke och kudde :P, men natten gick.
Sen var den söndag, mamma, pappa, christer, Annika och Jag gick en liten runda.
När vi kom hem så åkte vi hem och påvägen åt vi på Max sen handlade vi.
Sen när vi kom hem så gick Jag och Johanna med Larry (grannhunden).

Lite bilder från igår:

Jag


Jag igen :)


Johanna


Johanna


Matborden, där vi åt.


Annika och Mamma


Jag =P


Christer och Pappa


Mamma


Tommy, Annika och Elin



Björn, Janne och Christer


Johanna :)


Annika, Johanna, Mamma


Elin


Pappa, Johanna och Janne



Ha en bra Söndag CE

Follow Controella

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: