Söndagen den 10 maj

Hej allihopa :).

Idag har jag och mamma varit i mölnvik och handlat gummistövlar, sen åt vi lunch på Sasta jag tog en kycklingpaj och mamma en smårgås med något i xD, när jag smakade på pajen var den jätte äcklig, Sasta har blivit jätte dålig på mat fast fika är dom bra på :P.
Sen gick vi och handlade sen åkte vi till Delseuius och köpte 4 jätte god hallonmuffins till hela familjen :).
Sen när vi kom hem så åt vi den såklart och kaffe till, jätte gott =).
Egentligen just nu så ska jag städa mitt rum men jag tar det lite senare, hatar egentligen att ha stökigt rum men jag orkar inte städa just nu är så trött.
Idag på Internet var jag inne på Gina tricot och hittade en jätte fin klänning och tunika ska visa den sen på bilderna, måste bara ha den men jag kommer nog inte hinna som det kommer nytt varje vecka tyvärr men ibland är det bra att det gör det men ibland inte för man hinner inte om man inte har kommit ditt innan xp.

Här är lite bilder från dagen som har gått =) :

Mina nya gummistövlar, söta eller hur? :)


Jag igår


Jag igår


Lyssnar på breathe med taylor swift


Johannas nya balklänning, fin eller hur???? :D


Johanna har fått 4 yngel fast på bilden är det bara 3


Fikat idag, muffinsarna från Delselius


Mitt fika


Pappa


Mamma


Johanna och Pappa :)


Mitt stökiga rum



Tunikan från Gina tricot


Klänningen från Gina tricot


Ha en bra dag :P :)

Follow Controella

Kommentarer
Erika

Haha , gulliga klänningar !! :D<3

2009-05-11 20:53:27
URL: http://ffruit.blogg.se/
Controella (Gabbie)

Visst är dom :D

2009-05-11 21:12:06
URL: http://controella.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: