Onsdagen den 6 maj

Hejsan!

Förlåt för att jag inte har lagt in något nytt inlägg på länge.
Men men.
Idag har jag och Elin och flera då haft Operation Dagsverke, jag och Elin grävde och planterade frön och hjälpte vaktmästaren att kratta och plocka skräp från marken :P.
Sen gick vi hem och spelade speedminton och tog lite foton på Elin som hon skulle ha på sin blogg.
Sen har vi inte gjort mer, men vi hade tänkt att göra pannkakor till mellanmål :).

Här är lite bilder från idag:

Här är Elin nya bild som förstasida


Fotograf: Jag
Modell: Elin



En dum Ekorre som tänkte döda fåglarnas ägg / tror vi xD


Fotograf: Jag
Modell: Elin



Fotograf: Jag
Modell: Elin



Fotograf: Jag
Modell: Elin



Ha en bra Onsdag :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: